Učenca na poti v Emavs

Objavljeno: 16. 04. 2020

Starši, pozdravljeni.
 
Najprej se lepo zahvaljujem za vsa voščila in lepe želje. Enako in še več voščim tudi vam.
Teden velikonočne osmine je teden praznovanja velikonočnega veselja. Upam, da ste še vedno "vstajensko" razpoloženi, kljub (ali pa morda ravno zaradi) karantenski osami.
K temu lahko pripomore tudi poslani posnetek Lukovega evangelija. Vabim vas, da skupaj z otrokom poslušate odlomek o dveh učencih, ki sta na poti v Emavs srečala vstalega Jezusa. Čeprav ga v začetku nista prepoznala, se naposled v velikem veselju vrneta k prijateljem in oznanita veselo novico. Takšnega veselja vam voščim tudi jaz.
Na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=8YlzWPPiH4A najdete triminutni film, ki je sicer v angleščini, lahko pa vam služi kot podlaga ob poslušanju poslanega zvočnega posnetka evangelija. (Lahko si vključite tudi samodejni prevod - slovenščina).
Pošiljam tudi katehezo in domačo nalogo za otroke. Narejeno nalogo naj shrani (prinesla mi jo bo na prvo uro verouka) ali pa mi jo pošlje po e- pošti.
 

UČENCA NA POTI V EMAVS (Lk 24, 13-49)

Zvočni posnetek

  1. Poslušaj odlomek iz Lukovega evangelija. Predstavljaj si, da si »tretji učenec«, ki se pridruži popotni druščini.
  2. Učenca sta Jezusu pripovedovala, kaj se je zgodilo v Jeruzalemu »te dni« (v.18). Jezus ju pozorno posluša. Na kaj najprej pomisliš, kaj bi ti pripovedoval Jezusu, če bi sedaj, »te dni« prišel k tebi?
  3. Tvoje življenje je »pot v Emavs« in čeprav ga ne prepoznaš vedno, ker so tvoje oči »zastrte« (v.16), te na tej poti vedno spremlja Jezus. Najlažje ga prepoznaš v božji besedi (svetem pismu) in pri sveti maši (lomljenje kruha). Tako kot dva učenca.
  4. Z Jezusom pa se lahko srečaš tudi drugače: v molitvi, v prejemanju zakramentov, v odpovedi, v odločanju za dobro … Enega od načinov srečanja z Jezusom upodobi v risbi. Ne pozabi v svojo umetnino vključiti sebe. Fotografiraj in mi pošlji po e-pošti. To je tvoja domača naloga za ta teden.
 
Lepi vas pozdravlljam do naslednjega tedna...
 
k. Ana